Seznam klávesových zkratek, prohlášení o přístupnosti
Hlavní stránka webu
Mapa stránek
Přejít na vyhledávání
Přejít na navigaci
Tereza Hronková
*5. 4. 1996
Vzdělání:
2023–dodnes Divadelní fakulta Akademie múzických umění, Praha, CŽV, obor studia: Základy dramatické výchovy
2019–2021 Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, Brno, magisterský stupeň studia, kombinace oborů: Učitelství českého jazyka a literatury + Výtvarná výchova a vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání
2016–2019 Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, Brno, bakalářský titul, kombinace oborů: Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání; Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
2011–2015 Česko – anglické gymnázium s. r. o., Třebízského 1010, České Budějovice
Zahraniční pobyty:
Erasmus: 2017-2018 Universidade da Madeira, Portugalsko
Březen–květen 2019 dobrovolnický pobyt v Tanzanii
Pracovní zkušenosti:
2021 – dodnes – Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 – učitelka ČJL a VV, třídní učitelka primy
2021 – dodnes – Divadlo SUD, lektorka literárně-dramatických kroužků pro děti i dospělé, místopředsedkyně divadla, kurátorka galerijní činnosti
2021–2022 ZUŠ Písek, lektorka LDO (literárně-dramatického kroužku)
2019–2021 Brněnské dětské divadlo, lektorka dramatického kroužku
O mně
Mou prací není oznámkovat Tvůj úkol, ale zaručit, že se s trochou snahy povede na jedničku. :)
Ve snaze najít rovnováhu, a protože mám ráda výzvy, se v češtině snažím naučit pravidlům, ve výtvarce pak nechávám divočit své vnitřní zvíře, kterým je podle mínění ostatních surikata. Zajímám se o psychologii, techniky dramaterapie i arteterapii. Díky uměleckému vedení Jaroslavy Krčkové a Lenky Šestákové i působení v Studentském univerzitním divadle jsem získala spojení s divadelně-literárním světem, které otužuji i každoroční účastí na řadě divadelních dílen, seminářů a recitačních soutěží. Podněty pro svou tvorbu a pedagogické působení sbírám také z táborů a cest, vedle několikaměsíčních pobytů v Portugalsku a Tanzanii, hlavně do dálného exotického Brna. Cestováním posiluju nejen své jazykové kompetence – angličtina (City & Guilds certifikát úrovně C1), základy portugalského, francouzského a španělského jazyka i svahilštiny, ale také poznání nepoznaného, světa i sama sebe.
„Lety jsem zmoudřel.
Co je moudrost – nevím.“
Jan Skácel
Zájmy
-
Všechny druhy umění, zejména však literatura, divadlo a výtvarné tvoření
-
pojídání kyselých okurek a degustace zeleného čaje
-
hasičský sport, lezení, ježdění na koni, běhání a vlastně jakýkoli pohyb
-
překonávání překážek, chození po horách
-
cestování
Konzultační hodiny
- Kdykoli po předchozí domluvě (nejlépe v středa či čtvrtek)
Kontakt:
Konzultace (prezenčně,online)
KRITÉRIA KLASIFIKACE:
Český jazyk a literatura: (pololetí) – 1.8
- Alespoň dva pravopisné diktáty
- Dvě čtvrtletní písemné práce (slohové)
- 1 ústní zkoušení (spojeno obvykle s dalším projektem, rétorika)
- Alespoň jedna projektová práce za rok (Den poezie)
- Menší testy na opakování probírané látky dle potřeby (větné rozbory, pravopis, literatura aj.)
- Čtenářský deník (min. 2 zpracované tituly)
Studenti jsou průběžně informováni o těchto známkách. Ústní zkoušení i jeho téma je vždy ohlášeno předem. Při nerozhodné známce je důraz kladen na aktivitu v hodinách (v bakalářích jako „aktivita“). Zápornými známkami nejsou v tomto případě hodnoceny chybné odpovědi, ale opakovaná nečinnost. Z výše zmíněných známek vyplyne jedna shrnující celou půlroční práci studenta. Známka bude ve čtvrtletí se studenty konzultována tak, aby vedla, pokud možno, ke vzájemné spokojenosti a rozvoji studentů v dalším čtvrtletí. Má-li žák v Bakalářích N, jde o upozornění, že je žák povinen se informovat o doplnění známky. Přítomnost N na konci daného pololetí znamená, že nemůže dojít k uzavření klasifikace.
Český jazyk a literatura: (pololetí) – 4.8
- Alespoň dva pravopisné diktáty
- Dvě čtvrtletní písemné práce (slohové)
- 1 ústní zkoušení (spojeno obvykle s dalším projektem, rétorika)
- Alespoň jedna projektová práce za rok (Den poezie)
- Menší testy na opakování probírané látky dle potřeby (větné rozbory, pravopis, literatura aj.)
- Čtenářský deník (2 zpracované tituly)
Studenti jsou průběžně informováni o těchto známkách. Ústní zkoušení i jeho téma je vždy ohlášeno předem. Při nerozhodné známce je důraz kladen na aktivitu v hodinách (v bakalářích jako „aktivita“). Zápornými známkami nejsou v tomto případě hodnoceny chybné odpovědi, ale opakovaná nečinnost. Z výše zmíněných známek vyplyne jedna shrnující celou půlroční práci studenta. Známka bude ve čtvrtletí se studenty konzultována tak, aby vedla, pokud možno, ke vzájemné spokojenosti a rozvoji studentů v dalším čtvrtletí. Má-li žák v Bakalářích N, jde o upozornění, že je žák povinen se informovat o doplnění známky. Přítomnost N na konci daného pololetí znamená, že nemůže dojít k uzavření klasifikace.
Český jazyk a literatura: (pololetí) – 6.8
- Alespoň dva pravopisné diktáty
- Jedna pololetní písemné práce (slohová)
- Ústní ověření četby knih k maturitní zkoušce
- Alespoň jedna projektová práce za rok
- Menší testy na opakování probírané látky z literatury
- Čtenářství: 3 tituly
Studenti jsou průběžně informováni o těchto známkách. Ústní zkoušení i jeho téma je vždy ohlášeno předem. Při nerozhodné známce je důraz kladen na aktivitu v hodinách (v bakalářích jako „aktivita“). Zápornými známkami nejsou v tomto případě hodnoceny chybné odpovědi, ale opakovaná nečinnost. Z výše zmíněných známek vyplyne jedna shrnující celou půlroční práci studenta. Známka bude ve čtvrtletí se studenty konzultována tak, aby vedla, pokud možno, ke vzájemné spokojenosti a rozvoji studentů v dalším čtvrtletí. Má-li žák v Bakalářích N, jde o upozornění, že je žák povinen se informovat o doplnění známky. Přítomnost N na konci daného pololetí znamená, že nemůže dojít k uzavření klasifikace.
Vnitřní podmínka pro klasifikaci v náhradním termínu. Žák vyššího gymnázia nesmí v žádné kategorii (gramatika, sloh, literatura) dostat nedostatečnou.
Český jazyk a literatura – maturitní seminář (pololetí)
- Průběžné shrnující testy
- Písemná slohová práce
- Aktivní přístup
- Didaktický test
- Prezentace – příprava k MZK, interpretace textu
- Četba vybraných titulů (5)
Výše jsou zmíněny požadavky na jedno pololetí. Studenti jsou průběžně informováni o těchto známkách. Ústní zkoušení i jeho téma je vždy ohlášeno předem. Účastníci semináře jsou obeznámeni s jeho průběhem a chodí na něj připraveni, což zahrnuje i čtení vybraných knih. Hodnocení zahrnuje též známky z dvou didaktických testů. Důraz je rovněž kladen na aktivitu v hodinách (v bakalářích jako „aktivita“). Opakovaná nečinnost při diskusích či aktivitách bude hodnocena zápornou známkou. Z výše zmíněných známek vyplyne jedna shrnující celou půlroční práci studenta. Známka bude v čtvrtletí se studenty konzultována tak, aby vedla, pokud možno, ke vzájemné spokojenosti a rozvoji studentů v dalším čtvrtletí. Má-li žák v Bakalářích N, jde o upozornění, že je žák známku povinen doplnit, jinak nemůže dojít k uzavření klasifikace.
Vnitřní podmínka pro klasifikaci v náhradním termínu. Žák vyššího gymnázia nesmí v žádné kategorii (gramatika, sloh, literatura) dostat nedostatečnou.
Výtvarná výchova – 6.8 a 2. ročník
- Chuť tvořit

Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Adresa školy:
Na Sadech 308, 379 26 Třeboň
Sekretariát: | 384 722 612 |
Ředitelna: | 384 722 315 |
Email: | gymnaz@gymtrebon.cz |
Zřizovatel: Jihočeský kraj,
U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice