Gymnázium Třeboň

Prezentace závěrečných prací za rok 2019/2020

Žáci všech uvedených tříd se rozdělí podle svého zájmu na dvě skupiny a sejdou se takto: humanitní předměty v aule a přírodovědné předměty v učebně biologie.

Program humanitní části:

Český jazyk a literatura:

  • K. Buštová (4.): Problematické rodinné vztahy ve vybraných existenciálních prózách Jaroslava Havlíčka a Egona Hostovského
  • P. Čadová (VIII): Alena Mornštajnová
  • M. Fischerová (4.): Instagramová poezie jako forma novodobé komunikace
  • S. Nováková (4.): Tvorba Františka Hrubína a jeho působení v Chlumu u Třeboně

Anglický jazyk

  • J. Kutiš (4.): Překlad knihy na motivy trilogie Strážci času
  • S. Adensamová (4.): Fandomy – internetová subkultura

Základy společenských věd

  • K. Koudelková (4.): Vady řeči a jejich vliv na život člověka

Dějepis

  • P. Šot (4.): Pravda a pověsti o prvenství pilota „Kudličky“ z Vodňan

Program přírodovědné části:

Zeměpis

  • P. Benedová (4.): Turismus v regionu Salzkammergut
  • K. Kněžínková (VIII): Kostarika – ekologická otázka, organizce Cirenas

Biologie

  • L. Pechová (VIII): Srovnávací fenologie kvetení u vodních a mokřadních druhů rostlin
  • K. Slívová (4.): Vliv hmotnosti školní tašky na vadné držení těla u dětí základní školy v Českých Velenicích

Chemie

  • M. Kubešová (VIII): Detergenty a jejich domácí ekologická náhrada
  • J. Škrabánek (VIII): Principy měření hodnot a parametrů v rybniční vodě

Fyzika

  • J. Burda (4.): Ekonomická únosnost alternativních zdrojů energie
  • T. Grötschelová (4.): Porovnání Solar Impulse se současnými letouny

 

Chcete udělit souhlas s využíváním sledovacích cookies?
Další informace

Přijmout Odmítnout